Blue Largo - Elevator To The Gallows
Of everything I've ever done I've never been the one
It's never been easy, it's always been a struggle for me
I hope that when I'm gone my love will live in song
Don't try to rescue me when swinging from the attic beam
What a time to be alive, but I'd be fine if it was my last night
God, I pray for the endless motion
To take me out of my misery
The only thing that I need tonight is you right here by my side
And ever since you left me
This pain inside hasn't gone away
And I just don't think it ever will
Your eyes will haunt me until the day I die
I can't keep going on singing a one note song
I cannot give up when I'm the only person that she needs
My sweet Penelope I'm sorry but I had to leave
I'm just not strong enough to be there for the both of us
What a time to be alive, but I'd be fine if it was my last night
God, I pray for the endless motion
To take me out of my misery
The only thing that I need tonight is you right here by my side
And ever since you left me
This pain inside hasn't gone away
And I just don't think it ever will
Your eyes will haunt me until the day I die
Cause ever since you left me
This pain inside hasn't gone away
And I just don't think it ever will
Your eyes will haunt me until the day I die
I would rather die than be without my love
I'd rather die than be without my love
I would rather die than be without, without my love
And ever since you left me
This pain inside hasn't gone away
And I just don't think it ever will
Your eyes will haunt me until the day I die
Cause ever since you left me
This pain inside hasn't gone away
And I just don't think it ever will
Your eyes will haunt me until the day I die...
본인의 곡이 아닙니다.Ascenseur pour l' échafaud (사운드 트랙) 는 재즈 뮤지션
Miles Davis 의 앨범입니다.
당시 재즈 팬이자 Malle의 조수 였던 Jean-Paul Rappeneau 는 Miles Davis에게
Roger Vadim 의 Sait-on jamais 에 대한 Modern Jazz Quartet 의 녹음에 영감을받은
영화 사운드 트랙을 만들 것을 제안했습니다 (Lit Does : 'Does Does Ever Know ':
베니스의 No Sun )은 1957 년 몇 달 전에 발표되었습니다.
Davis는 1957 년 11 월 파리 생 제르맹 (Paris Saint-Germain) 에서 공연을하기 위해
예약을 마쳤습니다.
Rappeneau는 그를 Malle에게 소개했고 Davis는 개인 심사에 참석 한 후 음악을
녹음하기로 했습니다.
12 월 4 일, 그는 4 명의 사이드 맨을 무엇이든 준비하지 않고 녹음 스튜디오로 데려갔습니다.
Davis는 음악가들에게 자신이 호텔 룸에서 조립 한 몇 가지 기본 고조파 시퀀스 만을 제공했으며,
일단 계획이 설명되면 사전 준비된 테마 없이 즉흥적으로 밴드를 상영하면서 음악 관련 영화
시퀀스의 편집 루프를 백그라운드에서 투사했습니다.
이 앨범은 1957 년 12 월 4 일과 5 일 파리의 Le Poste Parisien Studio에서 녹음되었습니다.
이 앨범은 1958 년 Louis Malle 영화 Ascenseur pour l' échafaud 의 음악 큐를 특징으로합니다.