본문 바로가기

밴드.그룹.

[스크랩] Badfinger - Walk Out In The Rain




 
 
 
      Badfinger - Walk Out In The Rain So, I just walk out in the rain So that the clouds can hide the pain And baby, you will never see The thousand tears you gave to me 빗속을 걷고 있어요. 구름이 이 고통을 가려줄 수 있을까요. 사랑하는 당신은 모르실 거예요. 당신으로 인해 흘린 내 수많은 눈물을 And if the rain should go away Then in my lonely room I'll stay So that the world will never know How much it hurt to see you go away 비가 그치고 내 방에서 홀로 고독을 씹으며 세상조차 모를 거라고 떠나는 당신을 바라보는 내 마음의 상처를 So, I just live a life of hope Pretending that I couldn't care But, if you find you cannot cope Just call my name and I'll be there 그러나 희망을 갖고 살아갈래요. 나만이 당신을 보호해줄 수는 없으니 하지만 난관이 닥쳐 힘이 들 때면 언제라도 제 이름을 불러주세요. 항상 그 자리에 있을 게요. If I could live my life again I'd still relive those precious times Although, I know that there would be pain I'd feel so good while you were mine 내가 다시 삶을 살 수 있다면 시간을 소중하게 쓰고 있을 텐데 비록, 고통이 엄습해 와도 당신이 제 사람이었기에 많이 행복했었어요. Be mine (be mine) Be mine (be mine) Be mine (be mine) 나의 사랑, 나의 여자 나의 사랑, 나의 여자 나의 사랑, 나의 여자 So, I just walk out in the rain So that the clouds can hide the pain And baby, you will never see The thousand tears you gave to me 빗속을 걸고 있지요. 구름이 이 고통을 가려줄 수 있을까요. 사랑하는 당신, 당신은 모를 거예요. 당신으로 인해 흘린 내 수많은 눈물을 And if the rain should go away Then in my lonely room I'll stay So that the world will never know How much it hurt to see you go 비가 그치고 내 방에서 홀로 고독을 씹으며 세상조차 내 맘을 모를 거라고 떠나는 당신을 바라보는 내 마음의 상처를 And if you ever change your mind You know, baby, you'll find No more sorrow, no more pain You'll find me walking in the rain 당신의 마음이 변했다면 이제 당신도 알 거예요. 이런 슬픔, 이런 고통 (어떤 게 이보다 더 심할 수 있을까요?) 당신은 빗속을 걷고 있는 저를 볼 수 있을 거예요.

메모 :