본문 바로가기

Pop.1

[스크랩] The Hollies - Long Cool Woman In A Black Dress




            The Hollies - Long Cool Woman In A Black Dress Saturday night I was downtown Working for my FBI Sitting in a nest of bad men Whisky bottles piling high 토요일 밤 나는 도심에 있었습니다 내가 FBI를 위해 일하는 곳은 위스키 병을 높이 쌓아올리고 나쁜 남자의 둥지에 앉아 있는 것 Boot legging boozer on the west side Full of people who are doing wrong Just about to call up the DA man When I heard this woman singing a song boozer을 밀매하는 우범지역은 죄를 범하고 있는 사람들로 가득하다. 바로 DA 남자에게 전화합니다. 나는 이 여성의 부르는 노래를 들었습니다. A pair of 45's made me open my eyes My temperature started to rise She was a long cool woman in a black dress, just a 5'9 beautiful tall With just one look I was a bad mess Cause that long cool woman had it all 45의 쌍은 나의 눈을 열게 했습니다. 나의 체온 올라가기 시작했습니다. 그녀는 매우 차가운 여성이었습니다. 검은 드레스를 입은 큰키, 단지겉 모습에 나는 매우 혼란스러웠습니다, 매우 차가운 여성이라고 느꼈기 때문에 I saw her heading to the table Well a tall walking big black cat When Charlie said I hope that you're able boy Well I'm telling you she knows where it's at 나는 그녀가 꽤 큰 검은 고양이와 같이 테이블에 향하고 있는 것을 보았습니다. Charlie는 말했습니다. 나는 당신이 유능한 소년이기를 바랍니다. 나는 당신에게 말하고 있습니다. 그녀는 어디에 있는지 알고 있습니다. Well suddenly we heard the sirens And everybody started to run A jumping out of doors and tables Well I heard somebody shooting a gun 갑자기 우리는 비명을 들었습니다. 모두 달리기 시작했고 테이블에서 집밖으로 뛰어나가 나는 누군가의 총소리를 들었습니다. Well the DA was pumping my left hand And then she was a-holding my right Well I told her don't get scared Cause you're gonna be spared DA는 나의 왼손을 흔들었습니다. 그리고 그녀는 나의 오른손을 꼭 잡았습니다. 무서워하지 말라고 그녀에게 말했습니다. 내가 당신곁에 남아있기에 Well I've gotta be forgiven If I wanna spend my living with a long cool woman in a black dress Just a 5'9 beautiful tall With just one look I was a bad mess Cause that long cool woman had it all... 나는 용서를 받았습니다. 만약 나의 시간을 쓴다면, 검은 드레스를 입고 아름다운 큰 키의 이 차가운 여성과 보내고 싶습니다. 겉보기엔 냉정한 여성이기에 단지 겉모습이 혼란스러웠습니다.
메모 :