본문 바로가기

밴드.그룹.

[스크랩] The Cranberries - Ode To My Family



The Cranberries - Ode To My Family에 대한 이미지 검색결과


            The Cranberries - Ode To My Family Doo doo-doo doo, doo doo-doo doo Doo doo-doo doo, doo doo-doo doo Doo doo-doo doo, doo doo-doo doo. 뚜 뚜뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜 뚜뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜 뚜뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 Understand the things I say 내가 하는 말을 이해해주세요 Don't turn away from me 저를 멀리 하지 말아 주세요 'Cause I spent half of my life out there 내 인생 절반을 떨어져 살았다는 거 때문에. You wouldn't disagree 부정하지 않을 수도 있어요 Do you see me, do you see 날 이해해 주시겠어요? Do you like me, do you like me standing there 내가 여기 서 있어도 괜찮은가요, 괜찮은 건가요 Do you notice, do you know 알기나 하는 건가요, 아나요 Do you see me, do you see me 날 이해하고 있는 건가요? Does anyone care 어느 누구보다도 Unhappiness where's when I was young 내 어린 시절은 어디에서나 불행했지만 And we didn't give a damn 우린 좌절하지 않았어요 'Cause we were raised to see life as fun 저희는 삶을 즐겁게 보라고 들으며 자랐거든요 and take it if we can 가급적 삶 그 자체를 받아들이라 들었죠 My mother, my mother she hold me 내 어머니, 어머니는 날 안아 주셨어요 Did she hold me, 날 감싸 주셨어요 when I was out there 내가 밖으로 나도는 때 조차 My father, my father, he liked me 내 아버지, 아버지는 날 사랑하셨죠 Oh he liked me, 그는 날 아껴 주셨죠 does anyone care? 어느 누구보다도 Understand when I've become it wasn't my desire 난 내가 원하지 않는 사람이 되 버렸지만 이해해 주세요 And people everywhere think something better than I am 사람들은 내가 현재보다 더 나은 사람이 될수 있을 거라 생각해요 I miss you, I miss 당신이 그리워요 'cause I like it 내가 좋아하는 것이기에... 'cause I like it 내가 좋아하는 것이기에... when I was out there 내가 저 밖에 있을 때 Do you know this, do you know 알고 있나요 You did not find me, 당신은 날 찾지 않았다는 걸... you did not find 당신은 날 찾지 않았다는 걸... Does anyone care 어느 누구보다도 Unhappiness where's when I was young 내 어린 시절은 어디에서고 불행했지만 And we didn't give a damn 우리는 신경 쓰지 않았어요 'Cause we were raised to see life as fun 저희는 삶을 즐겁게 보라고 들으며 자랐거든요 and take it if we can 가급적 삶 그 자체를 받아들이라 들었죠 My mother, my mother she hold me 내 어머니, 어머니는 날 안아 주셨어요 Did she hold me, 날 감싸 주셨어요 when I was out there 내가 저 밖에 있을 때 My father, my father, he liked me 내 아버지, 아버지는 날 좋아 하셨죠 Oh he liked me, 그는 날 좋아 하셨죠 does anyone care? 어느 누구보다도 does anyone care? 어느 누구보다도 Doo doo-doo doo, doo doo-doo doo Doo doo-doo doo, doo doo-doo doo Doo doo-doo doo, doo doo-doo doo Doo doo-doo doo, doo doo-doo doo. 뚜 뚜뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜 뚜뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜 뚜뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜 뚜뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨 뚜르뜨뜨. 1994년 발매된 No Need to Argue 앨범 중에서.

            The Cranberries - Ode To My Family에 대한 이미지 검색결과

메모 :