본문 바로가기

밴드.그룹.

[스크랩] Europe - Tomorrow




 

      Europe - Tomorrow Will you be there beside me 이 세상이 사라진다 하여도 If the world falls apart 당신은 내곁에 있어주오 And will all of our moments 그리고 우리의 모든 순간들이 Remain in your heart 당신의 맘속에 남아있을거에요 Will you be there to guide me 가야하는 모든길에 All the way through 당신이 나를 인도해주오 I wonder will you 당신은 그럴거에요 Walk by my side, 내옆에서 걸으며 And follow my dreams 나의 꿈들을 따르며 And bear with my pride, 보이는 것만큼 강한 As stroong as it seems 나의 의지로 견디며 Will you be there tomorrow 내일에도 같이있어주오 Will you be there beside me 시간이 흘러가더라도 As time goes on by 내곁에 있어주오 And be there to hold me 내가 울때마다 Whenever I cry 나를 붙잡아주오 Will you be there to guide me 가야하는 모든 길에 All the way through, 나를 인도해주오 I wonder will you 당신은 그럴거에요 Walk by my side, 내옆에 같이 걸으며 And follow my dreams 나의 꿈들을 따르며 And bear with my pride, 보이는 것만큼 강하게 As strong as it seems 나의 의지로 견디며 Will you be there tomorrow 내일에도 같이 있어주오.

      ">
메모 :